måndag 22 december 2008

"jag är full och du är beautiful"


idag flyttade jag hem till säter igen. och det känns ganska konstigt om jag ska vara ärlig. det känns mest som att jag är här över julen bara och ska åka tillbaka till oslo sen igen. men så är det inte.. och jag vet inte alls hur jag känner för det. men jag kommer sakna alla underbara människor jag träffat där galet mycket. det är en sak som är säker i alla fall.

men nu är det faktiskt mest skönt att vara hemma hos mamma och pappa. äta god mat. mysa med tusse. sova i min säng. (den är helt underbar i jämförelse med min tältsäng i oslo). och på torsdag får jag träffa alex freja o co igen. det är efterlängtat.

imorn ska jag jobba, äta julmiddag och spela bingolotto med mamma och pappa, och förhoppningsvis kommer nina också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är väldigt efterlängtad damen!

Anonym sa...

come back dalahäst!