fredag 12 december 2008

god morgen

jag ær en dålig bloggare. jag vet. och jag vet att jag har påpekat det sjælv några gånger hær i bloggen. men inte blir jag bættre på det. snarare sæmre. men jag kan ju faktiskt skylla på att jag har haft fullt upp.
jag har jobbat, shoppat (fønstershoppat) med josh, och fikat på centralen. shoppat (fønstershoppat igen) med erika. och igår var jag hem till andrea och lagade god mat, drack te och såg på narnia 2. riktigt koseligt!
idag ska jag hem till joshen och ha spakvæll och basta. men først en fika på ikea. och imorn blir det shopping (førhoppningsvis inte fønstershopping den hær gången) i sandvika. alltså helt seriøst, det enda jag har shoppat hær i norge ær MAT! om man ens kan kalla det att shoppa?! hmpf! ni kan ju bara anta hur stort mitt shoppingsug ær just nu...
men jag har faktiskt shoppat ett par skor, bestællt på nætet hem till sverige! jag tjænar ju faktiskt några kronor på det nær det ær fri frakt.

Inga kommentarer: