fredag 26 september 2008

what became of everyone I used to know

då har jag nästan packat klart då. lite smågrejer kvar och så. men det fixar jag senare ikväll, eller imorn bitti. snart kommer lina också med alla grejer. ska bli intressant och se hur vi ska få in allting i bilen.
känns helt sjukt att vi åker imorn. men konstigt nog är jag inte ett dugg nervös. det kommer antagligen inatt. och så kommer jag inte kunna somna förrens jag ska upp igen runt halv 5.
nu ska jag springa runt i huset för hundraelfte gången och kolla så att jag inte glömt något..

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså vet du hur mycket jag saknar dig eller??? Har setat moch läst igenom hela din blogg bakis. Har svinont i huvudet! Men det hindrar mig inte att läsa alla dina inlägg som måste vara över 1000 stycken. :P Men som sagt, om du inte hör av dig när du kommer hem så ska jag jaga dig och leta upp dig i Oslo för nu är det illa! Sannaabstinens!!!!! Hoppas du har det bra :D:D:D:D sweet kisses <3 Från Caroline