lördag 13 september 2008

igår, idag

igår var jag till kupolen med mamma. men kom hem precis lika rik, eller fattig kanske, som jag var när jag kom dit. kvällen spenderade jag framför tvn med mamma och pappa och kollade på doobidoo. beklagade mig för johannes att det var synd om mig som satt hemma en fredagskväll. sen kom jag fram till den briljanta idén om att vi ska starta ett lajvcrew i arkhyttan. det var väl ungefär då jag blev övertrött och gick o la mig istället. sen blev jag väckt på natten av sms och ringningar men orkade inte svara.
idag har jag kollat på tv och druckit kaffe. ska kanske ut och gå med lina lite senare när hon kommer hem från lagret.
i veckan ska jag o mamma åka till stockholm. om vi lyckas hitta ett ledig hotell eller vandrarhem vill säga. det verkade ganska omöjligt igår.. kanske för att coldplay spelar då. jag är fortfarande ledsen för att jag inte får gå. får försöka vara glad att jag tjänade 100 kr på att köpa biljetten i alla fall.

Inga kommentarer: