fredag 9 maj 2008

in the sun

sitter ute i solen nu. så sjukt varmt och härligt. sånt här väder ska det vara jämt. då skulle jag må bra.
jag måste som vanligt plugga. men orkar, som vanligt, inte. jag måste skriva historia, religion, göra klart en graf kampanj och räkna matte. usch, pratade med nina nyss som hade gjort nationella. och hon sa att det var svårt. hm. det känns ju väldigt lovande för mig då.
ikväll blir det grillning hos freja. och imorn blir det fest och jag är hur pepp som heslt. är nog vädret som smittar av sig.

sthlm var i alla fall super. studentklänningen är inhandlad. men jag är osäker om jag tycker om den. jaja. den borde väl duga antar jag. hittade iaf världens finaste skor och massa andra saker. mamma hittade också en hel del, för ovanlighetens skull. gud vad jag älskar sthlm när det är sommarväder. jag vill flytta dit snart. men lär nog dröja ett tag. men förhoppningsvis ska jag plugga där. om ett år eller så.

Inga kommentarer: