måndag 5 maj 2008

feel so alive

det har absolut inte varit min dag idag. jag kommer till skolan. datorn krånglar så jag inte får något gjort på graf. det som var sista lektionen innan redovisning. hm. jag är inte ens halvklar. på musiken visar det sig att allt jag gjort förra veckan är borta. jag ska spela in no one i cubase. eller inte spela in. klicka in typ. och det tar en jäkla tid. så det var bara att börja om. sen när jag väntar på matten får jag reda på att vi inte har någon. okej. då borde jag hurra. men inte när jag missade tåget som nina satt på och att jag verkligen behöver ha en genomgång för att jag ska kunna fatta lite mer till slutprovet.
inte min dag helt enkelt. ska skriva klart historian nu så jag får en ska mindre att tänka på. dricka upp mitt kaffe ska jag också göra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej nej nej.. Inte alls. :P

Anonym sa...

Visste väl att du skulle vara tvungen att kommentera det :P