måndag 21 april 2008

yesss

äntligen har vi lämnat in yearbooken till arkitektkopia. så på tisdag får vi den i handen. ska bli kul att se hur den blir. sen det är hur skönt som helst att man bara kan lägga det bakom sig nu. nu är det bara rapporten kvar.

jag har gått och fått min jäkliga rethosta jag brukar få nån gång varje år. jag hatar det. det värsta som finns är att åka buss, då blir det bara värre för då vill jag verkligen inte hosta. men då retar det självklart bara mer. aja, kan ju hoppas den går över snart. förrut hade jag den i över ett år. två år var det kanske till och med.
dessutom fryser jag jämt också. kanske inte så ovanligt för att vara mig. men nu är det inte ens kallt ute.
hoppas jag inte börjar bli sjuk bara. jag har ju klarat mig så bra hittills...

Inga kommentarer: