måndag 28 april 2008

up in the air

det är aldrig något bra på tv på måndagar. det betyder att jag inte kan skylla på att det är något tvprogram som jag inte får missa, bara för att slippa plugga. haha, jag borde verkligen ta tag i det här nu. är i och för sig 100 höjdare sen. men då borde jag sova istället. ska upp suupertidigt imorn, tack vare min kära skola som bokade tågbiljetter från falun med ett tåg som går över gävle?! kunde de inte ha tänkt på att hälften av klassen bor i säter eller borlänge.

ska iaf till sthlm med klassen. blir bara studiebesök så hinner inte med någon shopping. men jag hoppas på att hinna springa in en snabbis på monki i alla fall. och topshop kanske. och weekday. men ska bli rätt kul att gå på moderna museet faktiskt och se utställning andy warhol - andra röster, andra rum.
jag hoppas på att det blir sthlm i helgen också. om det inte blir då så blir det veckan efter. jag har sånt sjukt shoppingsug nu. plus att jag måste hitta en studentklänning.

Inga kommentarer: