onsdag 27 augusti 2008

when she smiles

idag fick jag lön. äntligen! mamma och jag beställde precis en extern hårddisk. som vi, eller jag då, kan förvara alla bilder på. för dom tar ju sjukt mycket utrymme på datorn.
så funderar jag på att beställa är ett nytt objektiv. har jag gjort ett tag nu. men inte blivit av att jag köpt något. men nu har jag ju pengar så. men blir nog ett billigt ett. är ju inte direkt ute efter värsta proffsgrejerna. sen ska jag nog beställa lite smycken på accessora också.

väntar på att frugan ska höra av sig gör jag också. så jag vet om det blir stockholm imorn eller inte. annars är jag väldigt sugen på att ta en sista minuten nu. hittade en resa med specificerat boende för 2000. men den var visst slut nu. synd. annars kan man ju ta ospecificerat om man vill ha billigare. fast då finns det ju risk att man hamnar i typ, slummen. hehe! men kan ju va spännande det med.

Inga kommentarer: